Txapulines al limón

lunes, noviembre 14, 2005

Porca misèria

Ahir va començar la segona temporada de Porca Misèria a TV3.



Per mi va ser el descobriment de la temporada passada. No és que sigui una sèrie totalment rodona, alguns personatges i segons quines situacions em repategen, però en general, m'agrada molt.

M'agrada la seva sinceritat, el voler mostrar la vida d'aquests joves barcelonins ja no tan joves que busquen com obrir-se pas. És molt fàcil per a nosaltres, que ja tenim vint-i-llargs o trenta-pocs, que ens acabem d'emancipar i ens plantegem la vida adulta, el sentir-nos-hi identificats. M'agrada que es mostrin les coses tal com són. Que expliquin els seus problemes, que també són els nostres. Que hi surti la gent despullada quan calgui i sense vergonya. I també m'agrada el retrat que fa de la meva, ja no tan propera, Barcelona.



Però, sobretot, m'agrada el personatge de la Laia.